Bengang LAgi

aku ingat pagi ni akan okay tp rupanya tidak.. benda ni memang menghantui aku la ... start buka grill umah terus aku teringat kan org tue.. start la mulut aku maki n ckp sorang2.. atas motor lagi best.. siap pk plan nk pon dia n nak maki dia n terus terang apa yg terbuku kat benak pkiran aku nie.. biar dia tau apa dia da buat dlm idup aku....

aku bukan jenis org yg leh pendam lama2. aku blh simpan 3kali je.. lebih dr tu aku akan trauma dan aku akan meletup.. bila aku da meletup aku da tak pk saper org tu. sbb aku mmg mcm ni.. so aku tgh tunggu pluang nak meletup daaa... sbb aku da tak leh simpan n buat tak tau jer.. ati aku btui2 sakit n bengang sgt.. lantak aaarr bukan aku tak leh idup pun tanpa dia.. rasanya kalo dia tak de pun lgi aman idup aku ... walaupun dia xde depan mata aku tp dia selalu kacau idup ... aku menci dia btui.. aku tak suka dia... napar ada org cam ni dlm idup aku.. org tak paham bahasa n bongok... tak sedar yg dia da susahkan idup org lain demi nak memenuhi kehendak dia.. aku benci....

No comments: