sekali lagi HIDAYAH menabur bakti..

semalam hidayah anta baju kurung kat aku... syoknyerrrrrr....
atleast ada baju baru heheeh
aku bukan apa .. aku ni bukan stok org yg byk buat baju kurung
dalam setahun ada sepasang jer...
cuba anda semua bayang kan....... ada brapa baju yg aku ada...
heheh setakat ni yga da cuma 7 tu pun da teruk conditionnya...

nasib baik hidayah dgr keluhan hati ku...
thank u my fren....
so pada sesape yg ada baju tak muat ker, tak cantik da ker
tak glamor da ker...asalkna tak koyak... korang bg la aku
sian aku...

semalam staff aku ckp..
"apa la puan ni.. pegawai tp dressing langsung tak mcm pegawai"
aku dgn selambanya sound..........
"pegawai pun kalo gaji ciput berlagak je la gaji ciput"
ni gaji ciput nak bergaya mcm gaji 3-5-6 ribu....
apa daaaaaaaa
berpijak la di bumi yg nyata...
yg nak idup aku so.. biar la aku dgn cara aku...
i tak kisah u all nak ckp apa
as long i tak susah kan u all da laaa


ari ni xde idea nk mencoret / menaip ..
ari ni aku kena conduct training kemas rumah tamu
susah tui dgn cleaner kat sini
bg org yg berbeza buat bilik
semuanya ikut idea memasing... jd haru rumah aku..
lps tu aku la yg jd cleaner ..
mana leh jadi...penat tau
sekali aku check kat 4-5buah rumah
letih aaar kalo semua aku nak buat..
kalo itu macam kasi aku jd cleaner daaa

ok la wish me success yer...

No comments: