hujan lagi

Pagi ni lepas anta ika kat bbsitter, dgn selamba gi la kerja seperti hari biasanya tetapi masuk je kat LDP hujan da turun, ingat malas nk pakai baju hujan tapi rasanya hujan macam lebat jer so berhenti la kat shell. Aku tukar baju hujan tapi kali ni dlm toilet la sbb kat shell ramai btui mat-2 motor n minah motor berteduh. Tak kan kot aku nak tukar situ dgn selamba badak je kan kena la tgk tempat... heheheehe..
Maka teruskan la perjalanan yang berliku ( ceh bunyi cam sedih jer) basah semua baju ku termasuk la beg pam aku yang ku bawa kehulu hilir tue. Sapai kat opis aku, macam biasa aku juga org pertama.. terpaksa la amik kunci n buka opis.. lecehnya sbb dgn baju ujan yg basah n beg yg besar nak kena gendong...
Hari ni aku celoteh lebih sikit... hari ni aku beli nasi lemak kosong je... sbb aku tau kat pantry ada telor.. maka aku goreng la telur.. ( cam best je kan keje kat gomen ni .. macam kat umah daaa).
Hari ini bos xde, so aku kena incharge da... jd bos heheheh...kerja da byk ni.. so kena buat .. ari ni nak buat paper work la.. ok la nanti kita sambung k.. bye

No comments: