Set Spectra 3

Hasil hari ini jam 12.58pm.
alatan sebelum digunakan
sajer nk tunjuk tpt cooler bag
mesin pam-spectra ku

set spectra yg aku beli 3bulan lepas..


Aku da lama nak menanyang pam yang aku gunakan selama ini, tapi asyik kesempatan je. Kali ni aku da berjaya amik. Nama pam aku spectra 3. Aku beli masa dalam pantang kat mom little one, serdang. NAper aku pilih Spectra3?
Masa aku ngandung lagi aku da start nekad nak susukan anak aku selama 2tahun(insyaallah) so start dr itu aku selalu mencari bahan yg berkenaan dgn susu ibu dan bagaimana nak teruskan menyusu jika terus bekerja. Aku byk belajar dlm forum www.susuibu.com, kat situ banyak info yg benar2 berguna dan banyak membantu aku. kat susu ibu juga la aku mula survey pam apa yang baik dan sesuai untuk aku. Bila aku study dan budget yang aku mampu ialah Spectra3. Antara sebab aku pilih spectra 3
  • dalam forum byk ibu2 yang menggunakan spectra3 amat berpuas hati dgn kemampuan spectra3( belajar dr pengguna yg pernah guna)
  • Spectra3 sesuai untuk double pumping - terutama org yg kerja macam aku yg mempunyai waktu terhad untuk pam
  • kos spectra3 blh dianggap berpatutan sbb beli sekali semua dapat, so tak payah nak pk apa2 da
  • spectra guna kuasa elektrik, oleh itu tak payah nak mengepam .. ehhe e aku pernah try yg manual susu tak kuar pun
  • beg spectra3 pun ok gak .. menarik.. aku gi keje naik motor so letak je dlm bakul motor vrooomm vrooom
kesimpualnnya.. aku amat berpuas hati dgn spectra3 aku ini, cuma aku je tak rajin nak pam bila kat rumah.. selalu direct feeding je.. sbb zulaika suka kacau kalo aku mengepam .. (alasan)

1 comment:

cloth diapers said...

teruskan usaha anda...caiyok caiyok