Selsema dan potong rambut

haii,
Malasnya nak datang kerja ( sebenarnya xde mood lps dpt email yg tak syok)..
Semalam makan luar ceh konon nak makan besar .. tapi bagi aku makan kat umah lagi selesa sbb kat umah aku tak payah pegang baby senang sikit aku nak ngap.. ni kat kedai aku kena control, da tu pegang baby mana nak syok.. hehehe
Malam tadi gak aku potong rambut aku kasi pendek macam tomboi sbb tak larat nak dengar laki aku mengomel bila menyapu je rambut aku lagi banyak dr sampah daaa.. Yerla ibu lps bersalin mmg la akan alami rambut gugur yg teruk.. semuanya penuh dgn rambut.. aku pun tak lalu tgk, da la rambut panjang.. so jln penyelesaian kasi potong sependek yg blh.. laki aku siap mesin lagi rambut aku nasib baik dia xmakan pujuk aku suh botak je rambut aku cam dia.. heheeh (da lama aku idamkan pala botak)
malam tadi jugak.. telah pecah record umah aku semua selsema.. heheheh jangkitan aku daaa.. Anak2 aku dapat daa .. kasian mereka .. apa nak buat... aku da mkn ubat tp cam tak kesan jer.. salah ubat apa sbb ubat yg doktor kasi semuanya manis ( mayb aku ibu menyusu so dia kasi lain skit)..
takat ni celoteh aku, sebenarnya byk keje aku ni.. tak buat lagi.. esok wan nak kawin.. ikut perjanjian aku kena lepak umah dia tapi cuti susah sikit daa.. kena roger gak mlm nie
heheheeh

No comments: