Babysitter aku da selamat melahirkan baby boy

Semalam aku dapat call dr babysitter yg dia da selamt memlahirkan anak lelaki dan da balik pun dari hospital... maksudnya aku kena anta sumaiyah kat umah jiran dia yg dia da plan awal2 lagi..
Yang Zulaika dia tetap nak bela gak.. alasannya, anak2 dia ada n leh jaga.. statement yg bikin aku muskil sbb dia dlm pantang pun masih nak layan kerenah anak aku yg mengada2 tu ker???
sebab masa aku dlm pantang pun aku tak sanggup jaga zulaika sbb dia punya merengek mengalahkan adik dia yang baby tue. Tapi tak per la kalo dia nak jaga sgt kan , mungkin dia mmg sygkan zulaika n tak leh pisah sgt dgn anak aku tu. Aku malas nak besar kan hal ni pun.. nanti tgk la bila dia jaga anak aku yg kecik tue. Boleh ke dia handle 2 baby?? aku bukan tak mo cari baby sitter lain , tp masa aku belum bersalin dulu lagi dia da ckp kalo leh jgn pisahkan dia dgn zulaika sbb dia mmg syg giler dgn anak aku tu... entah ler...
aku nak celoteh apa yer.. pagi td macam byk jer idea.. tpbyk no gangguan lak.. hmm ok la kita stop sini dulu yer..

No comments: