Tak Bersyukur kah aku????

pagi yang hening ni aku tetiba je sedih, puncanya aku terbuka i-portal uitm (padahal selama sikitnya malas nk buka) Aku sedih sbb ada jawatan kosong kat uitm antaranya pengurus asrama. Sedih aar.. apsal aku tak minta ari tukan... aku kan ada degree.. yelah aku dgr pesanan member suh minta pen.pengurus dulu sbb takut aku x dapat je.. mmg aku dapt pun..
Tapi naper aku ak bersyukur??? sepatutnya aku bersyukur sbb selama 5tahun aku try minta tak pernah dapat kali ni da dpt aku sedih lagi.. memang la aku ada degree sepatutnya aku bersyukur kan... setidaknya aku da dpt masuk gomen nie...
Tapi aku tetap asyik pikir naper la aku tak minta awal2 pengurus.. kalo tak sure aku dapat (conpident jer) uwaaa uwaa sedih nya................. malas nk pk tapi dok memikir.. menci..menci tui laaaaaaaaaaaa

No comments: