hujan DAH turun

lagi 15minit nak balik ...
tetapi hujan turun dgn LEBATnya...
ayoooorr siap kilat dan dentuman yg tak tahan ni
kalo ikut ati aku mmg nak redah
sbb cam lambat lagi je nak surut

tetapi aku bukan kuat sgt
da la lebat giler dan ganas
kat proton tui byk lak
bas dan lori yg gabak2
masa ni yg cuak....

dan aku pun
badan da out..
tak cam dulu masih kuat n kebal
la ni semua da lembik
tgk ujan lebat cam ni
lemah semua badan dan urat2 ku...

aduhai
ini la nasib penunggang motorsikal
yg beroda dua tanpa bumbung

camner nie nak stay ke harungi lebat ini???
perjalanan jauh tak jauh jugak...
semalam da kena ujan hari ini mau lagi kah
ayooorrrrrr

kalo tak balik..
sian sumaiyah da seminggu masih sakit
tiap kali balik umah sure dia nangis nk nenen
kalo aku balik lmbt
mesti dia nangis kuat
sedey....aku tak leh kasi anak aku nangis

kalo itu macam aku kena redah jugak la
sbb aku tak sanggup la
ok la aku nak kemas...
nak balik...

doakan aku terus kuat yer
demi anak2 tersayang
demi kamu berdua
ibu sanggup redah ujan...

ibu harap
suatu hari kamu juga
sanggup redah ujan demi ibu..

ok la.. babai

No comments: